Sunday, October 21, 2007

Kuliah Subuh 9 Syawal 1428


Ustaz Imran meneruskan tradisi ilmu & daawah dengan menyampaikan kuliyyah di pagi 9 Syawal 1428 yangmana semua ahli jemaah ternyata berpuas hati dgn ceramah yg disampaikan.

Saudara Zulkarnain dari no 5 Jalan Impian Indah 5 pula menghangatkan lagi suasana syawal dengan menjemput ahli jemaah ke rumah beliau sesudah kuliah untuk bersarapan.

1 comment:

Naim said...

Assalammualaikum wrhmtullahhwbrkth;

SYABAS kepada Tuan Haji Kamali,Tuan Haji Ibrahim, Saudara Zamzuri, Saudara Hadi, Tuan Haji Manaf dan semua barisan AJK yang telah bertungkus -lumus dari bermulanya pelancaran dana Surau baru ini sehinggalah sekarang tersergam indah Surau baru kita. Selain mengucapkan jutaan terima kasih kepada dermawan-dermawan yang menyumbang tenaga, matawang, tenaga professional dan bahan-bahan binaan terhadap Suara ini, kita juga hendaklan mengenang jasa para-para Ulamak dan cendekiawan semasa yang telah melancarkan dan merancakkan lagi pengumpulan dana Surau kita seperti Prof Dr Harun Din, Datok Ishak Baharom, Ustaz Nasharudin Mohd Isa, Dr Hassan Ali dan juga ustadz-ustadz yang selalu megadakan kuliyyah maghrib di Surau kita. Sudah semestinyalah kita menjemput mereka ini datang ke Surau kita seberapa kerap yang sebagai membalas jasa-jasa mereka.